15 Mayıs 2009 Cuma

PEP



Profesyonel Teknik Direktörlük kariyerinin ilk senesinde hem İspanya Ligi'ni hem İspanya Kupası'nı kazanan, Şampiyonlar Ligi'nde Manchester United ile final oynayacak olan , ligde 100 gol barajını geçen, tüm sezon oynadığı futbolla bu galaksinin üstüne çıkan, El Classico'nun Bernabeu ayağında Real Madrid'e 6 atan, maçları dünya genelinde global bir etkinlik olarak beklenen ve izlenen Barcelona'nın teknik direktörüydü Guardiola..


İlk senesinde bir paragraflık kariyer yapmak, bir paragraflık tarih yazmak..
Anca Barcelona'yı çalıştırıyorsan olur ,o da anca Katalansan ya da Katalanlar tarafından bağra basılmışsan..


Çok severim Guardiola'yı , futbolcuyken idolümdü,onun gibi oynamaya çalışırdım, şimdi de en az bi 10 yıl Barcelona'nın başında kalır diyorum..Başka bir takıma uymaz bu karizma, başka bir şehre de..
Katalan doğmuş , Barcelona kaptanı olmuş , helal olsun sana Pep Guardiola diyorum..

1 yorum:

  1. Bir GS'li olarak yıllardır takımımın Barcelona'ya benzemesini istemişimdir.Bülent Korkmaz takımın başına getirilince içimi bir heyecan sarmıştı,Guardiola'ya benzetmiştim.Fakat anladım ki çakma Guardiola ile ancak bu kadar olabiliyormuş.

    YanıtlaSil