9 Eylül 2009 Çarşamba

Marsel İlhan


80 yıllık Cumhuriyet tarihimizde teniste bir Grand Slam turnuvasında ana tabloya girebilen yani bir şekilde bu 4 prestijli turnuvadan birinde teklerde resmi bir maç yapabilen ilk ve tek tenisçi Marsel İlhan..

Tenis ata sporumuz değil , burdan öncelikle onu anlıyoruz !

Sonra da,70 milyon gibi küçümsenemeyecek bir nüfusu olan bu ülkeden bireysel birspor dalında tabiri caizse niye bir tane bile adam çıkmadığını sorguluyoruz tabii. Bence üzücü değil, utanç verici. Marsel'in de Gürcü kökenli olması ve oradan buraya gelmiş olması durumu da, olayı biraz daha depresif yapıyor..

Pazar günü Hürriyet'in ekinde okudum Marsel ropörtajını ; ilginç cümleler vardı ;

Şöhreti seviyorum ve istiyorum ,
Kız arkadaşım ünlü olunca zaten olur ;
Niye alışveriş merkezlerinde benim resmimi de çekmiyorlar tarzı..

P.tesi ofise ziyarete geldi ; çektim..Sevinmiştir heralde!
Ya bi de siz söyleyin , bu adam hiç Türk tarihinin en başarılı tenisçisi gibi duruyo mu?! (soldaki :))
Başarılar Marsel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder