28 Haziran 2009 Pazar

Senin De İşin Zor Be Nihat


Bu yeni köşemizin ilk konuğu 9 sezonluk İspanya serüveninin ardından nazlana nazlana! Beşiktaş'a dönen Nihat Kahveci. Bakın Nihat ne demiş :

“Türkiye'ye en az 5 yıl dönmeyi düşünmüyordum Ancak Beşiktaş'a olan sevgim ve başkanımız Yıldırım Demirören'in hatırı her şeyi aldı götürdü Başkanımızın Beşiktaş'a olan bağlılığı, her maç sonrası akıttığı gözyaşı beni çok etkiledi Eşimin ve çocuğumun geleceğini Beşiktaş için feda ettim İşte ben böyle bir Beşiktaşlıyım Beşiktaş'ın tarihinde yer almak benim için onurların en büyüğüdür.."

Vayy be!Senin de işin zor be Nihat!
Gören de dünyanın her yerinden senede 5 milyon dolarlık teklifler var da, beyefendi boğaz tokluğuna Beşiktaş'a dönüyor sanar..
Sen geçen yıl tüm sene sakattın, maç oynamadın,
İspanya'da kalıcam diye Başkan'ı bi ayağından kovdun,
Sonra teklif gelmeyince sana senede 5 trilyon verip kral yapacak bi Beşiktaş'ın vardı,
Sen de paşa paşa geldin..
Eşinin çocuğunun geleceğini feda etmişmiş!! Bırakın dalga geçmeyin şu milletle ya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder