18 Kasım 2009 Çarşamba

Casper Ersan


Ersan İlyasova Milli Takım'ın da Avrupa Şampiyonası'nda en iyi performans gösteren oyuncularından biriydi.

Sakin gözüken , çok da ön plana çıkmayan bir yapısı var gibi duruyor. Sahada gösterdiği performans kadar saha dışı faaliyetlerde , imaj ve reklam çalışmalarında , PR aktivitelerinde başarılı veya aktif de gözükmüyordu..

Bu sezon başında tekrar maceraya atıldı ve NBA'de şansını bir kez daha denemeye gitti. 10. maçlara gelinirken de kalıcı olacağının ve başarılı bir NBA kariyerinin kendisini beklediğinin sinyallerini yine sahada vermeye başladı bile..

Ya saha dışı ?
Evet , Ersan da NBA yıldızı olduğu için bir markanın yüzü olması adına tonlarca para ödenen, ancak kampanyanın bütün bütçesi kendisine harcandığı için başka hiçbir stratejik veya kreatif çalışma yapılmayan saçma sapan , hatta dalga geçilesi hallere düşen reklam mağdurları arasında yerini aldı. (And the oscar goes to Mehmet Okur , Dimes ; runner up Hido Turkoğlu, 3G )

Bu sefer marka teknoloji markası ,Casper..
Ürün Casper Nirvana ; dünyanın en hızlı işlemci teknolojisiyle donatılmış bilgisayarı..Ersan bölünerek çoğalıyor reklamda ; amip gibi..

Bu Casper bunu hep yapıyor ya ; aklıma gelenler Kenan Sofuoğlu ve Semih Şentürk'ü de bölüp çoğaltmışlardı ; ne kafası acaba bu ?

Ha, bu arada daha da majör bir hata var ; ürün Casper , işlemci İntel',in. Casper reklamında neredeyse Intel'in reklamını yapıyor ; orası da tartışılır..Yani , nerden tutsan elinde kalan bir kampanya çalışması ve üç kuruş için bunca karizmasını çizdiren , imajını değerini düşüren mağdur bir NBA yıldızı..

Ya Ersancım , hiç mi bakmıyosunuz oralardaki arkadaşların nasıl işlerde yer aldıklarına ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder